En månad kvar till julafton

Hejsan på er, just nu så är jag ganska irriterad på youtube.
Jag har suttit och försökt lägga in ett klipp men de vill inte funka, jag tycker att man ska kunna lägga in ett klipp direkt på bloggen men de går ju inte.
Jag har försökt att lägga upp dagen blogg inlägg på youtube två gånger men nu skiter jag i de.
I inlägget så pratar jag blandannat om att de är precis en månad kvar till julafton idag och att de bara är en vecka kvar till December.
I December så ska jag Hakan ha en lite julkalender varje dag fram till julafton och de ska ju bli ganska skoj.
Jag har även funderat på om jag själv ska ha någon slags julkalender.

 

Som ni kanske har läst/hört innan i bloggen så verkar de kanske inte direkt som om jag är speciellt försjust i jul, men de är ju inte direkt julen som jag inte gillar utan snön och kylan.
När de gäller julen så tycker jag faktiskt att de är ganska mysigt och nästa månad så börjar julen på riktigt för då ska jag på julbord.

 

Nu vet jag inte riktigt mer vad jag ska skriva, men jag ska försöka lägga upp mitt blogg inlägg imorgon igen och så får vi se om de funkar, om inte de funkar så kanske de finns någon annan video sida som jag kan använda mig av.
Nu ska jag iallafall ta de lugnt och sen så ska jag väll köra min kvällsträning, ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0