En seg mårgon

Idag så blev de en sån där mårgon som jag inte tycker om, jag vaknade ganska sent och kände mig lite stressad och hann inte äta frukost.
Som ni kanske har läst tidigare så har ju jag en massa alarm och trots de så lyckades jag på något vis vakna ganska sent.
De är ju ingen större fara eftersom jag ändå hinner men jag tycker ändå att de är väldigt jobbigt att behöva stressa.
Nu sitter jag iallafall på jobbet och väntar på att denna arbetsdag ska börja, igår så jobbade jag ju ungefär 12 timmar men idag så är de bara fyra, men man vet ju aldrig om dem ber mig jobba kvar men idag är jag väldigt seg och trött så de hoppas jag inte.

Jag brukar ju dessutom gå och doppa mig varje lördag men idag så tror jag faktiskt att jag hoppr över de, jag är trött och seg och ska nog sova när jag kommer hem.
De bästa hade väll varit om jag kunde hålla mig vaken och sedan lägga mig ikväll istället, jag ska ju upp och jobba imorgon också men de är också bara ett kort fyra timmars pass.

Nu ska jag bara sitta och ta de lugnt i en kvart ungefär och sedan så ska jag jobba, Bye Bye sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0