Ingen träning

Jag var iväg på mötet förut och de mötet hade vi precis innan vi skulle träna.
Men jag skippade faktiskt träningen idag och så pratade jag med en av dem som jag tränar med och han är nämligen läkare, jag visade min hand och han kollade och kände lite på den.
Han tyckte att jag skulle åka och röntga handen så de kanske jag borde göra.
Imorgon så har jag bara planerat att jag ska iväg och träffa min jobb coach och sedan så kan jag ju sticka iväg till någon vårdcentral och sedan så kanske dem skickar mig vidare till något röntgen ställe.
Jag tycker inte att de verkar så jätte farligt med handen nu men de känns fortfarande lite när man klämmer på den och om de nu är något som är fel så kanske de är bäst att kolla upp de.

 

Jaja, nu så har jag iallafall tränat hemma med sit-ups, dem kan jag ju göra utan att de gör ont i handen iallafall och nu så håller jag på att koka spagetti som jag ska äta sen.
De blev en ganska lugn dag iallafall och de är skönt, men de bäst ut av allt är ju att jag fick sova ut ordentligt på mårgonen, de var verligen längesedan som jag fick göra de.

 

Ne nu ska jag äta och sen så ska jag bara ta de lugnt, men vi kanske hörs senare, Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Julia

vad jobbar du med?

2011-11-10 @ 08:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0