Jobba kvar

Hejsan igen, jag fick reda på att jag skulle jobba kvar till 21:15 idag och de är ju bra för då får jag ju lite extra pengar, nu satt jag även och spelade in ett litet video inlägg och de hade jag tänkt göra några gånger till sen också, men dem ser ni ju ikväll.
De här mårgon/dag passet som jag jobbar nu slutar ju 14:00 och sen så börjar jag kvällspasset 14:30 så där emellan så har jag ju ett halvtimmes glapp och då hade jag tänkt att jag skulle spela in ett litet inlägg också, jobbet är ju inte speciellt roligt så de är ju bra att man kan roa sig med bloggen iallafall.
Jag läste lite Metro förut så jag kanske berättar en liten nyhet sen också, sen eftersom jag jobbar kvällspasset så är jag ju själv den sista timmen och då kanske jag spelar in något mer på boggen.
Yes yes, men nu så ska jag iallafall njuta av rasten och så hörs vi sen, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0