Tankar i punktform

Hejsan på er, jag har lite grejer som jag kan fundera på, men oftast när jag skriver en massa saker samtidigt så blir de väldigt rörigt.
Ibland så har jag knappt koll på vad jag själv har skrivit, så nu tänkte jag skriva om några grejer, fast jag gör de i punktform för att de ska vara lättare att förstå.

 

Denna dag: dagen idag har varit en lugn men väldigt kall dag. Dagen startade med att jag stack iväg till jobbet och arbetade lite och arbetsdagen gick helt suveränt. Efter jobbet så satte jag mig med en arbetskamrat och så snackade vi lite och jag drack varmchoklad. När jag var färdig med de så stack jag hem och sen så har jag bara varit hemma idag och tagit de lugnt.

 

Min kvällsträning: För första gången på väldigt länge så hoppade jag faktiskt över min kvällsträning idag, de berodde delvis på att jag var/är trött och att jag glömde att träna innan jag åt. Jag tycker inte att de är så bra att träna efter att man har ätit, framförallt för att man måste äta efteråt och dessutom så går de ju inte lika bra om man är hungrig.

 

Morgon dagen: Jag har inga direkt planer inför morgon dagen, jag har inget jobb och inga "måste gören". Som jag har berättat innan så vill jag hitta på roliga saker som jag ska ha i bloggen. En rolig sak som jag skulle kunna göra är ju att lura eller skämta med någon, som att tex sätta upp små snören som folk snubblar på. Men de svåra blir väll att få de filmat på ett bra sätt för jag kan ju inte direkt sitta nära och dessutom så filmar jag med min mobil och den kian jag inte zooma med.

 

Mitt körkort: Som jag har berättat innan så sparar jag pengar till ett körkort och just nu så har jag blivit inställd på att övningsköra med någon innan jag går den där intensivkursen. Men för att jag ska kunna övningsköra med någon så måste jag ju först hitta någon att övningsköra med, jag har inte gjort speciellt mycket för att hitta någon men de får jag nog sätta igång med snart. För att man ska kunna övningsköra med någon så måste man ju ta en kurs tillsammans och den kostar ju lite, men jag har ju sparade pengar som bara är att plocka fram ifall de skulle behövas.

 

Min skadade hand: Jag skadade ju även handen förr förra sönaden på träningen, men handen har faktiskt blivit mycket bättre sen sist så jag ska förmodligen sticka iväg på träningen imorgon, ifall jag inte får jobb då.

 

Övrigt pengasparande: Just nu så sparar jag till två saker, de ena är körkortet och de andra är semesterpengar som jag förhoppningsvis kommer ha nytta av nästa sommar. Jag vill även börja spara "tränings pengar" alltså pengar till blandannat träningskläder och annat som jag behöver för att de ska bli så bra som möjligt med träningen.

 

De var de jag tänkte på just nu, de känns bra att skriva upp sina tankar för då får man en helt annan bild av de, men nu så ska jag försöka koppla bort tankarna och så ska jag förmodligen försöka sova snart, ni får sova så gått så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0