De blev en omväg

När jag kom n till stan imorse så kom jag på att jag hade glömt att kolla vilken spårvagn/buss jag skulle ta (Jag tar alltid olika).
Men sen så såg jag att de var en buss som gick dit jag skulle så jag sprang ifatt den och hoppade på, men sen så tyckte jag att den gick en underlig väg alltså en väg som jag inte har åkt förut.
Till en början så tyckte inte jag att de var så konstigt men när alla på bussen plötsligt gick av och jag satt själv kvar så började jag fundera.
Efter en stund så gick jag fram och tog en sån där informations lapp och kollade hur långt de var kvar tills min hållplats och till min lättnad så såg jag att jag skulle hinna till jobbet.
De blev en liten omväg men eftersom jag alltid åker så att jag ska vara framme en halvtimme innan så är de ju ingen fara, jag hinner alltid.
Jag satt dessutom och spelade in ett litet blogg inlägg på bussen som ni kan få se när jag kommer hem sen, man fick ju passa på att spela in något medans man var själv på bussen.

Ha en fortsatt trevlig dag, Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0