Mycket bra

Ojdå, nu fick jag visst lite skrivlust igen, jag har faktiskt en hel del planer när de gäller både de ena och de andra. Tyvärr så är de ingenting som jag kan skriva i bloggen ÄN. Detta är information och grejer som jag funderat på som INTE fel personer ska få reda på för då blir de inte speciellt roligt. Jag kommer berätta de mesta när tiden är inne men än sålänge så ligger jag lågt med de, men en sak är säkert och de är att saker och ting kommer att förändras i mitt liv och de ganska mycket. Jag har ju lägenhet, körkort och nu även YTTERLIGGARE en sak som jag ser fram emot och detta kan jag lova att de är både roligt och spännande. Redan idag efter jobbet så ska jag iväg och fixa lite grejer gällande mina nya planer och när tiden är inne (vet absolut inte när de blir) så ska ni få reda på alla mina planer. Ha de nu fantastiskt travligt och bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0