2,5 dagar kvar

För varje sekund, menut, timme och dag som går så närmar sig semestern, jag skulle självklart vilja ta semester redan nu, men jag får hålla ut i tv och en halv arbetsdag till.
De är väldigt skönt när tiden går fort och man känner att denna långa, sköna och härliga ledigheten närmar sig med stormsteg.
De är alltså mindre äm en vecka kvar tills jag ska börja övningsköra och de ser jag verkligen fram emot, jag är beredd på att de är en hel del grejer som man måste lära sig, men jag tror faktiskt inte att de ska vara några problem.
Den 13e juli (min födelsedag) så ska jag sticka iväg och hjälpa några personer med att flytta och de ska också bli trevligt och sen den 19e juli så ska jag och min tjej dra iväg på våran lilla semester tripp till Malmberget där min farmor bor.
De ska bli väldigt roligt att få träffa min farmor igen, de var ju faktiskt ungefär 6 år sedan vi sågs senast, men de är inte så konstigt att vi inte kan ses så ofta, hon bor ju ändå 158 mil här ifrån.
Som ni såg imorse så har jag fått biljetterna och nu så är de bara att vänta tills de är dags att dra iväg.
En annan grej som jag väntar på är ju min zoom grej till mobilen som jag har köpt via tradera, den är betald och färdig så de är bara leveransen som jag väntar på.
Jag ser verkligen fram emot att testa den och de kommer verkligen bli mycket roligare att både filma och fota i framtiden.
Jag har även lagt ut lite egna grejer på tradera och jag har fått lite bud på dem och de är faktiskt en grej som har sluttid ikväll, så de ska bli spännande att se hur mycket den blir såld för. Nu har jag ätit rester från våran tacos som vi åt igår och om en halvtimme så startar jobbet igen, de gäller att jobba på hårt nu när semestern snart drar igång, har de gött så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0