Har en annons på blocket!

Tjena Mittbena!
Nu är jag tillbaka igen och ni vet nog vad jag gör när jag skriver vid den här tiden, jo jag sitter ju på jobbet och har rast.
Jag har precis ätit gott kött med sås och frikadeller och nu så sitter jag och kollar runt lite på nätet, blandannat så har jag ju varit inne på Blocket och sett att min annons har kommit in.
Jag säljer tre gamla sällskapsspel som jag inte behöver längre, jag tänkte sälja fler saker men tydligen så fick man inte blanda en massa olika saker i en och samma annons på blocket och då tänkte jag att jag kan börja med spelen och så får jag fortsätta med de andra sen.
Igår kväll så la jag mig för en gångs skull ganska tidigt men trots de så var jag ganska trött när jag skulle gå upp imorse.
Men här på jobbet så har de varit fart och jag är inte direkt trött nu och jag känner att jag har sålt bra och de sk jag fortsätta med under eftermiddagen.
Förutom att jag la mig tidigt igår så orkade jag även med träningen och de känns skönt, jag känner verkligen att jag har börjat få upp farten med träningen igen och nu tänker jag verkligen fortsätta träna också.
Förutom att jag ska träna ikväll också och även lägga mig ganska tidigt så har jag ingenting planerat, jag ska kanske gosa lite med hamstern och våra marsvin också.
Oavsett vad så ska jag iallafall fortsätta med min rast nu och ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0