Fixat lite

Hejsan på er, idag så var jag en sväng på jobbet och fixade en grej.
Nu så har jag varit hemma och jag har tittat på tv och tagit de lugnt, jag har även sett att dem har öppnat en ny affär inne i stan, så jag hade tänkt åka dit och kolla lite.

 

Jag märker att de börjar bli mindre och mindre som jag gör på bloggen men jag lovar att jag ska försöka uppdatera och skriva mera och även lägga upp fler video inlägg, men när man har fullt upp så är de inte så lätt att hinna med.

 

Nu på lördag så ska jag förmodligen iväg och doppa mig i sjön igen, de har jag ju gjort varenda lördag nu så jag får väll fortsätta med de så länge jag pallar med de.
Sen så har vi ju ytterligare ett program med Hakan som vi ska se på söndag och jag har även funderat på att fixa ett litet inlägg med våran alldeles egna Livs Coach.

 

Nu ska jag iallafall sticka iväg till den nya affären och så kanske vi hörs senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0