Sista dagen innan December

Hejsan på er, idag är de sista November vilket betyder att December börjar imorgon.
Igår var jag ute och handlade lite julklappar och de är väll de ända som är lite juligt nu, vädret känns ju inte speciellt jul, de är dessutom ganska "varmt" fortfarande.
Men imorgon så är de iallafall dags för julkalendern och då menar jag inte den som går på tv utan julkalendern som hakan ska ha i CrAzY PP Bloggen.
Jag har ju dessutom köpt Triss Julkalender, alltså en kalender med 24 st triss lotter och jag ska skrapa en sån varje dag i bloggen också.

 

Men om ni undrar varför jag är uppe så tidigt så är de bara för att jag ska bege mig iväg till månadens sista arbetsdag, ni får ha en fortsatt trevlig dag så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0