En serie bestående av 7 delar

Hejsan på er, just nu så håller jag på att fixa med min nya serie "Bosse The Jehovas", tyvärr så kommer detta att ta lite tid, men jag lovar er att första avsnittet kommer att komma in lite senare.
Detta kommer att bli en serie bestående av 7 delar, så sista avsnittet kommer alltså at visas på söndag.
Jag kan ju faktiskt berätta lite om första avsnittet, detta är ju början på samtalet och Bosse är väldigt nyfiken och han frågar hur mycket somhelst.
Om ni kikar in på min blogg lite senare så kommer ni att få ta del av första avsnittet som jag har valt att döpa till "Nyfiken i en strut", för de är precis vad Bosse är.
Jag tycker att de här samtalet är väldigt roligt och jag hoppas självklart att ni också kommer att tycka de.
Nu måste jag fortsätta med serien, men ni får ha de så bra så hörs/ses vi senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0