Gott de var de sannerligen

Äntligen så är de snart helg och de ska bli skönt att vila ut, men än så länge så är inte denna jobbdag över och jag har fortfarande en hel del pengar att hämta.
Jag har en hel del intressant folk att ringa tillbaka till under eftermiddagen och självklart så ska jag ju även ringa en massa nytt folk.
Just nu så har jag rast och jag har precis ätit Sushi och idag blev jag extra mätt eftersom jag tog 15 bitar istället för 10 som jag brukar, men gott de var de sannerligen.
Efter jobbet idag så har jag ingenting speciellt planerat, jag ska kanske spela lite wrestling när jag kommer hem och sen så har jag ju inte tränat på några dagar så jag ska nog försöka orka med de också.
Men nu så ska jag iallafall fortsätta att njuta av min rast till kl 13:00 och sen så ska jag börja ringa folk igen, ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0