Superbra idag

Goddagens, hittills så har denna dagen varit helt perfekt, jag startade dagen med lite wrestling spelande imorse och sedan så stack jag iväg till jobbet.
Här på jobbet så har de varit hur grymt somhelst och de har gott superbra idag, just nu så har jag rast och jag har precis ätit sushi och de var (som vanligt) super gott.
Igår så avslutade jag dagen med lite armhävningar så jag har även sovit bra inatt.
Jag har inga speciella planer inför dagen, förutom att jag ska ta de ganska lugnt när jag kommer hem, jag ska iallafall spela lite wrestling och även titta på wrestling och självklart så hoppas jag att jag orkar med att träna lite också.
Jag vet inte vad jag ska äta idag men de finns ju alltid något som man kan plocka fram, nu ska jag fortsätta med att njuta av denna rast och sedan så ska jag börja ringa folk igen, men ni får ha en fortsatt trevlig dag och så hörs vi kanske senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0