Några timmar kvar

Man började med att räkna månader, sedan veckor, sen dagar och nu till sist timmar.
De är endast några ynka små timmar kvar till man kan säga Bye Bye till jobbet för denna gången, fyra underbara, sköna och framförallt lediga veckor har jag att se framemot.
Jobbet har flytit på bra idag, tiden har gått lagom fort och stämningen har varit fridfull.
Vi behöver inte ens jobba hela dagen idag, man kan gå lite när man vill, jag har fortfrande några kunder kvar att ringa och sen så väntar jag på en orderbekräftelse som ska bli signerad och sen kan jag sticka hem.
Efter jobbet idag så ska jag först vara hemma ett litet tag och sen så ska jag sticka iväg på ett möte lite senare och ikväll så blir de väll bara till att ta de lugnt och inleda semestern.
Nu ska jag sitta här och spela lite Dice Wars innan de sista arbetspasset innan semestern startar, ni får ha de fantastiskt så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0