Sista veckan innan semestern

Nu är sista arbetsveckan innan semestern startad och de känns bra.
Semestern kommer att starta med att jag har körlektioner och de ska bli väldigt roligt att börja köra och jag hoppas verkligen att de ska gå toppen.
Efter en och en halv veckas körande så ska jag och min tjej sticka iväg på våran sommartripp, tyvärr så blev de inte någon utlands-semester men däremot så ska vi sticka iväg till min farmor som bor i Malmberget och de är ju ändå ungefär 158 mil dit, här ifrån Göteborg.
De var ungefär 6 år sedan som jag träffade min farmor så de ska bli roligt att åka upp dit.
Vi har bokat och betalat biljetter så nu väntar vi bara på att dem ska komma hem och de blev en tågresa dit.
Men nu ska man inte tänka på semester i förväg, de är ju faktiskt fyra och en halv dag kvar till att ´ledigheten startar.
Men om man ser vad jag ska göra idag så är de teorilektioner efter jobbet och de ska bli roligt, men innan de så är de några timmars jobb kvar.
Ni får ha en underbar fortsättning på denna dag så hörs vi när vi hörs, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0