Helt underbart, perfekt och fantastiskt

Här sitter man på jobbet som vanligt och de känns otroligt skönt att de är en kort arbetsvecka denna veckan.
De är halva arbtesdagen kvar idag och sen så har jag ímorgon kvar och sen så är de helg igen, väldigt skönt och trevligt måste jag säga.
När de gäller vädret så är de också helt underbart, perfekt och fantastiskt, just nu känna de mesta väldigt bra och de är skönt, livet flyter på och allt går enligt planerna.
Sommaren är påväg och allt kallt och jobbigt kan man lämna bakom sig, snart så blir de väll såpass varmt att man kan sticka ut och bada också, men man kanske får vänta en månad till iallafall.
Jag har inga speciella planer inför helgen så de får väll bli till att ta de lugnt och bara vila inför nästa veckan arbete.
Jag har en hel del wrestling som jag har laddat ner som jag ska titta på, just nu så håller jag på att titta på Extreme Rules ppv,n och de är väldigt roligt och de får jag fortsätta göra när jag kommer hem.
En annan grej som känns jätte bra just nu, de är träningen, jag har ju berättat tidigare att jag har laddat ner en app som heter Tabata och den hjälper mig jätte mycket med träningen och jag får en helt annan motivation tack vare den.
De är helt enkelt en app som hjälper än att hålla tiden, man ska träna i 20 sec och sedan vila i 10 sec och de håller man på med i 4 min, man blir snabbt klar med träningen och dessutom så blir man helt slut efter de, snabbt och effektivt och de är så som jag vill ha de.
Nu har jag en halvtimme kvar på rasten så jag hade tänkt gå ut en liten stund och sätta mig i solen, ni får ha de så gött så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0