Tillbaka på jobbet igen

Nu är man återigen tillbaka på jobbet igen och jag känner mig utvilad och pigg efter denna långa helg.
Jag tog mig inte upp så tidigt imorse och de är därför som jag inte lagt in dagens avsnitt av min serie idag, men när jag kommer hem efter jobbet så ska jag sätta in den.
Min fantastiksa serie som heter "Bosse The Jehova" är ett inspelat samtal mellan mig och Bo/Bosse som är ett Johovas vittne.
Allting började som ett skämt när jag lurade Bosse på första april med att jag var iintresserad av de som han berättade, jag sa ju aldrig till honom att jag bara skojade så han tror fortfarande att jag är intresserad av de som han berättar.
Men en annan grej som är lite rolig de är att jag inte var hemma när Bo kom utan de var hos min systers kille som heter Mattias så Bo tror att de är jag som är Mattias.
Jag är ju inte med min syster och hennes kille speciellt ofta så dem gångerna när Bosse kommer dit så är jag ju inte där, så han tror väll att jag aldrig är hemma.
Men denna serie som jag har, de är mitt andra samtal som jag hade med Bo, för han kom fakstiskt till min syster och hennes kille när jag var där sist.
Jag kommer inte riktigt ihåg vad dagens avsnitt handlar om eller vad de heter men de får jag se när jag kommer hem.
Nu ska jag iallafall fortsätta njuta av denna rast och ni får ha  en fortsatt trevlig dag så hörs/ses vi senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0