Känner mig lite bättre

Som jag berättade igår så har jag blivit förkyld och jag vaknade ganska tidigt imorse eftersom jag inte kunde sova.
Jag var täppt i näsan och hade fortfarande lite ont i halsen, jag gick upp före dem andra och så satte jag mig vid datorn.
Trots min tidiga uppgång så har ändå dagen gått ganska fort, just nu så har jag tagit mig ett varmt bad med min älskling och jag är fortfarande snuvig men jag känner mig ändå bättre.
Jag berättade ju även att jag skulle ge mig iväg idag och hämta mitt leg som har kommit men de gjorde jag aldrig, fast nu när jag tänker efter så är de ju faktiskt lördag idag och banken har ju inte öppet.
På måndag så ska jag träffa chefen men jag hinner nog sticka till banken och hämta ut mitt leg också.

 

Trots att jag fortfarande inte känner mig helt hundra så ska jag ändå följa med min tjej till hennes pappa, vi har blivit bjudna på middag och de är ju lite onödigt att tacka nej.
Hos min tjejs pappa och hans nya tjej så har dem dessutom redan varit sjuka så de finns nog ingen risk att jag smittar dem, kroppen har ju en fantastisk egenskap som gör att man bli imun mot virus som man redan har haft.

 

Nu när jag har blivit frisk så har alla i min familj varit förkylda och mått dåligt så då slipper vi de här viruset ett tag framöver iallafall.
Anledningen till att jag skriver istället för att lägga upp en video är jag jag dels fortfarande har lite ont i halsen och dessutom så ska vi iväg alldeles strax och de tar lite tid att lägga upp en video på bloggen.

 

Nu så ska vi somsagt iväg alldeles strax, men vi hörs kanske senare eller imorgon, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0