Sitter och avnjuter min sista rast

Hejsan på er, nu sitter jag här och avnjuter min sista rast för idag, när rasten är slut vid 18:00 så har jag ungefär 3 timmar kvar av arbete och sedan så får jag bege mig hemåt.

Trots att jag var inställd på att sluta 14:00 så har de funkat bra med att jobba kvar, dagen har flutit på utan problem och jag har ju förståss blivit lite tröttare men jag tycker fortfarande att jag är ganska pigg.
När jag kommer hem så är de ju min kvällträning som gäller och idag så är de nog armhävningar som jag ska göra, jag har tre grejer som jag gör men jag gör inte allt på samma kväll, ena kvällen gör jag rygg böj, en annan kväll så gör jag sit-ups och ytterligare en kväll så gör jag armhävningar.
Jag brukar göra 200 sit-ups, 150 rygg böj och 150 armhävningar så ikväll så blir de 150 armhävningar.
Sen så hoppas jag att de finns någon färdig mat hemma så jag slipper laga de och sen så ska jag förmodligen sova eftersom jag börjar jobba 07:30 imorgon!

Sen så har jag ju även spelat in lite video inlägg som jag ska lägga upp på bloggen när jag kommer hem, men nu så ska jag njuta av min rast så vi hörs sen, Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0