Dagens början

Denna dag startade med att jag gick upp senare än vad jag hade bestämt igår, jag skulle nämligen upp ganska tidigt för att ringa ett telefonsamtal.
Men trots att jag gick upp senare än planerat så kom jag fram till den person som jag skulle ringa och jag kan ju inte säga att jag fick den information som jag behövde utan hon hänvisade mig till att kolla på nätet.
Jag gjorde iallafall de och jag hittade några grejer som jag inte riktigt fick någon koll på ändå, så jag ringde tillbaka, men då hade den här personen tydligen gått för dagen.
Jag fick helt enkelt hitta ett annat nummer och ringa de istället och då fick jag iallafall tillräckligt med info för den här gången.
De kanske inte var de mest posetiva men jag är ändå en sån person som tar saker som dem kommer, de negativa var att jag inte kunde starta med något som jag sett framemot ett tag, utan jag får vänta med de.
Men de posetiva är ju att jag NU har något att se framemot SEN, för jag tycker nämligen att de är viktigt att ha framtidsplaner och drömmar och inte bara stanna upp i utvecklingen.
De som krävs för mig nu är pengar, planering och engagering för har jag de så tror jag inte att mina framtida hinder kommer att kunna stoppa mig!

 

Mvh En som blev lite besviken men ändå inte! Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0