Dagens gjorda & icke gjorda grejer!

Dagen idag har varit en väldigt lugn dag, en avslappnad och allt annat än stressig.

 

Telefonsamtalet som jag ringde förut, gav mig inte spciellt mycket idag, men jag fick ett annat nummer som jag skulle ringa imorgon för att få lite mer information om detta!

 

Registreringen på sidan som jag gjorde förut gick däremot helt perfekt och just nu innebär bara en väntan och just denna VÄNTAN kan ta flera ÅR, men den som väntar på något gått väntar ju aldrig för länge.
De krävdes ju inte speciellt mycket av mig för att jag skulle få vara kvar och vänta på denna sida.

 

Sidan som jag besökte förut gav mig inte heller speciellt mycket information om de som jag ville ha, men de kan ju iförsej bero på att jag är ganska kass på att söka runt efter saker på nätet.

 

Med andra ord så fick jag gjort de saker som jag ville ha gjort idag och de är ju bra.
Nu ska jag förmodligen bara ta de lugnt, men vi hörs, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0