En dag på Jobbet

Nu sitter jag här på jobbet, tyvärr så kommer jag inte att komma hem innan sent ikväll/inatt.
Jag får helt enkelt göra ett litet text inlägg.
Idag så läste jag Metro igen och de stod om denna kyla som är påvag, de känns ju aldrig som om de kommer att bli kallare.
De stod ju att de skulle bli kallare i Söndags men blev de det, nej.

Inte för att jag tycker om kyla men de skulle vara skönt om de ville komma så att man slapp vänta. Destå snabbare som hösten och vintern kommer destå snabbare blir de sommar igen, kanske lite långsökt men de är så jag tänker.

Jag älskar sommaren och dessutom så har jag lite planer inför nästa sommar, jag vet inte om jag kommer kunna göra dem/den grejen jag ser framemot men jag hoppas. Jag har lite långsökta planer och jag har inte planerat speciallt mycket inför de heller. Inte ens när jag gör de eller ska göra de så kommer de vara speciellt mycket planerat och de vet jag.

Jag är en ganska spontan person och jag gör hellre grejer som är lite oplanerade än att göra grejer som man har planerat länge.

Om man inte planerar något så kan ingenting bli fel men om man planerar en massa så blir de lätt att man blir missnöjd, jag blir iförsej nästan aldrig missnöjd, jag tar helt enkelt dagen och livet som de kommer.

Oj vad mycket jag skrev, nu måste jag avsluta så kanske vi ses ikväll/inatt, Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0