Jävla box

Som jag berättade tidigare så har jag varit och hämtat min nya kontroll till min Tv-Box eftersom den gamla hade gått sönder.
Nu när jag kom hem så funkade för de första inte bilden på boxen och för de andra så hade den gamla kontrollen börjat fungera igen.
Jag blir så fruktansvärt irriterad, varför ska allting krångla med mig?
Jag ringde till Com Hem och berättade om mitt problem, men tydligen så var de bara att stänga av ström brytaren på boxen och sen när jag satte på den igen så funkade bilden.
Så nu funkar alltså boxen som den ska, men jag är fortfarande väldigt irriterad över att jag har beställt en kontroll i onödan, Nu har jag alltså två kontroller!

 

 

Nu har jag alltså två grejer som jag måste skicka tillbaka Min extra lur & Min onödiga kontroll, jag fattar inte varför elektronik vill jävlas med mig så mycket.
Jag är ingen teknisk typ men de hade ju faktiskt inte skadat om de för någon gångs skull ville fungera.

 

Jaja, de är inte så mycket jag kan göra nu, jag får vänta tills mina pengar kommer innan jag kan börja fixa med saker igen, vi hörs senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0