Mormors telefon!

Som ni kanske har läst tidigare så har jag haft en hel del problem med våran hemtelefon.
Tyvärr så hade jag inte tid att vänta på att den skulle fixa eftersom jag har en hel del samtal att ringa och de är ingenting som jag kan vänta med.
Men jag kan verkligen inte fatta hur en hemtelefon kan vara så svår att koppla in, jag fattar inte själva problemet.
Jag trodde att telefonen skulle vara svår att förstå sig på, men jag har varit inne och ändrat ringsignal och satt in ett nummer så sjävla telefonen var inte alls svår att begripa sig på.
Men jag kunde aldrig förstå att de skulle vara så svårt att koppla in den, jaja nu har jag iallafall löst problemet tillfälligt, just idag så kan jag ringa samtal iallafall för vi har nämligen lånat en telefon av min mormor och såhär fin är den:

 

 

Kankse inte den nyaste, men trots allt så går den ju att ringa på och de hade jag tänkt göra nu!

 

Bye Bye så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0