Svar till Johanna!

Johanna skrev:
haha va skön du är! Klart du ska ta ett dopp nästa vecka ;)

Som ni ser ovanför så har Johanna kommenterat Höst dopp Nr 2 inlägget och hon tycker att jag ska ta mig ett dopp nästa vecka också.
Jag har varit väldigt osäker på om jag ska göra de och jag vet fortfarande inte om jag tänker göra de.
Men jag får tacka så mycket för den fina kommentaren och jag måste ju säga att jag blev lite extra sugen på att ta mig ett dopp till nästa lördag.
Jag har ju planerat innan att jag ska ta mig ett isbad nu till vinter, men för de första så måste jag ju ha folk med "utrustning" som kan dra upp mig ifrån en isvak isåfall.
Men somsagt jag tackar för kommentaren och ska fundera på om jag pallar med ett bad till!

Kommentarer
Postat av: Julia Lahti

hahaha jaa jag är galen! :D

2011-10-23 @ 15:28:35
URL: http://julialahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0