Tröttsamt

Allting känns ibland väldigt tröttsamt, de är nämligen så att jag har lite telefonsamtal som jag skulle vilja få gjorda och lite andra grejer som jag borde göra, men på något sätt så är de något som säger ifrån.
Jag har inte direkt något planerat idag och ledig är jag också, men ändå så är de något som gör att jag inte riktigt orkar ta tag i saker, men va fan, nu får jag ta mig själv i kragen.
Saker som ska bli gjorda, ska jag göra och sen så är de bra med den saken, jag ska fan inte vara lat bara för att jag är ledig.
Förmodligen så ska jag ju iväg på en liten lokal visning senare och de är ju faktiskt något som jag ser framemot, så först får de bli lite tråkgöra och sedan så får jag åka iväg och ha lite skoj!

 

De var de jag ville säga så länge, Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0