Veckans sista dag

Hejsan på er, jag tänkte skriva lite om dagens planer idag.
Vi har kollat upp något recept på nätet så vi ska iväg sen och köpa ingredienser och laga till någon lite speciell måltid, för de mesta så blir de ju vanliga måltider som man brukar laga, men idag så får de blir något annat.

 

Sen så ska jag försöka ta mig bort till sjön och ta mig ett dopp, de blev ju inget igår men idag så vill jag bada lite, jag får se om de har blivit kallare sen förra veckan.

 

Sen så ska ni även få se Hoppsan Hakan idag, alltså programmet där hakan berättar pinsamma saker som jag har varit med om och de är faktiskt tredje veckan i rad som hakan har sitt program och de ska bli spännande.

 

Sen så betalar jag en träningshyra varje månad och den ska jag betala på onsdag så jag får även ta ut lite pengar idag så jag kan betala de.

 

De var faktiskt allt för denna gången, vi hörs senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0