Bosse The Jehovas

Nu är jag hemkommen efter ett besök hos min syster och hennes kille.
Jag vet inte om ni minns, men jag berättade för er att jag lurade ett Jehovas Vittne på första April och jag lurade ju honom med att jag var intresserad av vad han berättade.
Min Jehovas Vittne "kompis" heter Bo men jag kallar honom Bosse och idag så kom han faktiskt och hälsade på hos min syrra och hennes kille.
Eftersom Bosse tror att jag är Mattias (min systers kille) så har min syster varit tvungen att säga att Mattias inte har varit hemma när Bosse har kommit dit, alltså dem gångerna som jag inte har varit där, han har faktsikt kommit ganska många gånger och frågat efter mig.
Men somsagt så kom han och hälsade på där idag och jag var ju självklart tvungen att öppna dörren och prata lite med honom och självklart så låtsades jag vara lika intresserad som vanligt.
Denna gången så gjorde jag tillockmed en grej som jag inte gjorde förra gången och de var att jag spelade in allt medans vi pratade.
Mobilen låg ner på golvet så man ser ingenting men däremot så hör man vad vi säger och de är faktsikt vädligt roligt.
Eftersom klockan är så mycket så kommer ni inte att få höra något från samtalet idag, men imorgon så ska jag dela upp hela klippet (som är ca 30 min) i smådelar och så ska jag starta en Blogg serie och de serien kommer att heta "Bosse The Jehovas" och den kommer att bli fruktansvärt spännande.
Bosse pratar ena stunden om gud och himlen och allt de där och i andra stunden så är han väldigt personlig, frågar efter nummer, mitt jobb och bjuder tillockmed hem mig, men jag tackar självklart nej.
Blandannat de och en massa andra saker kommer ni att få höra i min nya serie, Missa inte de, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0