Energin har fyllt min kropp

Nu sitter man här igen, självaste impulsköparen har nu återigen kommit till jobbet.
Jag har iförsej varit här sedan 08:00 imorse och förmiddagen idag har varit helt perfekt, jag känner hur jag börjar få upp farten igen och tempot finns i kroppen nu, förmiddagen har varit bra och eftermiddagen kommer att bli ännu bättre.
Jag känner verkligen hur energin har fyllt min kropp under hela helgen och nu så slänger jag ut all energi på jobbet och jag känner verkligen hur de ger resultat, helt grymt att två dagars ledighet kan få mig att bli så pigg.
Utan helger så hade jobbet blivit extremt svårt, tänk att jobba hela tiden utan att vara ledig, ne fy fan va trist.
De finns säkert andra anledningar till att jobbet fungerar så bra nu, jag har ju blandannat beställt en ny mobil och jag ser verkligen framemot att den ska komma, antingen så får jag den idag eller så kommer den imorgon och de ser jag verkligen fram emot.
Med tanke på att jag byter mobil så kommer de förmodligen bli en liten ändring på bloggen också eftersom jag ska filma med min nya Iphone 4S istället men jag tror iförsej att ni inte kommer att märka speciellt stor skillnad. Några andra anledningar till att jag är pigg och glad kan ju vara att jag först och främst tillbringade hela resan hit med att lyssna på väldigt bra musik, de var faktiskt ganska längesedan som jag lyssnade på musik eftersom mina hörlurar var "lite" smutsiga som ni kanske mins. Dessutom så valde jag att ta en annan väg hit idag, jag tog en annan buss som går lite snabbare så jag kunde gå ut 8 min senare än vad jag brukar, jag ska börja ta den bussen varje dag istället, eftersom den har en bättre väg och går lite snabbare.
De där var några av mina anledningar till varför jobbet har gått så bra idag, en annan anledning kan ju vara att jag alltid är på ganska bra humör.
De finns ju faktiskt en anledning till och de är ju att vädret börjar bli otroligt bra, solen skiner och de börjar bli varmara och jag som älskar sommar och sol och värme, tycker ju att detta är helt underbart.
Nu ska jag sitta och fortsätta med detta njutande av allting, innan de är dags för jobbet igen och då ska jag fortsätta babbla med folk, som vanligt.
Men ni får ha en alldeles underbar fortsättning på denna dag så hörs och ses vi kanske senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0