Fantastisk start på löneperioden

Här sitter jag och njuter, dessa två dagar har varit en fantastisk start på löneperioden, och jag är mer än nöjd kan man ju säga.
Nu har jag precis ätit en halv kycklingrulle, den var ganska stor så jag nöjde mig med den och sen så har jag även en Billyz pizza kvar på jobbet som jag inte åt igår och den kan jag ju ta på sista rasten sen.
Nu är de en halvtimme kvar på denna rast och jag sitter här och fortsätter njuta.
När jag kommer hem idag så ska jag bara ta de lugnt, förmodligen så ska jag försöka träna lite också och framförallt filma in något inlägg med min Iphone.
Den här nya telefonen är helt perfekt, framförallt kameran, min förra telefon kunde inte filma på ställen som var lite mörka för då blev de kolsvart, men med den här telefonen så blir de hur bra somhelst.
Dessutom så har den ju extremt många funktioner och man kan göra hur mycket somhelst med den, nu kanske jag är lite "sent" ute med Iphone men detta är faktiskt min första Iphone och jag är väldigt glad över att jag skaffade den.
Djur, Iphone och en massa andra saker, vad kommer här näst på mina impulsköp?
Ne jag ska nog försöka ta de lugnt med mitt köpande, jag håller ju faktiskt fortfarande på med mitt sparande till semester, körkor coh andra viktiga grejer och därför så måste jag vara så ekonomisk som de bara går.
Ni får ha en underbart trevlig fortsättning på denna dag, så hörs/ses vi senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0