Ganska seg dag

Trots att jag är piggare idag än vad jag var igår så känns de som en ganska seg dag och de måste jag ändra på.
Halva arbetsdagen har gått och jag har halva dagen kvar och den tänker jag inte slösa bort genom att vara slö, nu är de tempo och försäljning som gäller.
Tänka posetivt och sedan agera efter de och få upp farten , de är vad som krävs och de ska inte vara speciellt svårt tycker jag.
Efter jobbet idag så har jag träning som jag ska åka till och sen när jag kommer hem efter den så ska jag förmodligen äta lite och sedan försöka lägga mig någorlunda tidigt så att jag orkar ta mig upp imorgon.
När de gäller vädret så är de ju iallafall bättre väder idag än vad de var igår, de regnade och var piss väder igår och idag har de duggat lite grann men de är ingen fara, himlen är tyvärr inte så blå som man hoppas på men jag hoppas att sommaren och värmen kommer snart.
Nu så ska jag bara slappa och förbereda mig inför eftermidadgens arbetspass och ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0