Kort arbetsvecka

Nu sitter man här på jobbet igen och nu gäller de att köra stenhårt den här veckan.
Denna arbetsvecka är ju nämligen väldigt kort eftersom den tar slut redan kl 12:00 på torsdag, ledig halva torsdagen och sedan hela fredagen, de kan ju inte bli bättre.
För nu till helgen så är de ju påsk och jag hoppas verkligen att vädret blir bättre tills dess, varmare och mer sol vill jag ha.
Jag kommer ihåg påsken förra året och då var de varmt och skönt och jag kommer ihåg att vi var ute nästan hela dagen och de var underbart väder.
Påsken kommer ju ganska tidigt iår fast trots de så hoppas jag at vädret hinner bättre på sig.
Förutom att jag funderar över vädret så har jag precis ätit lasagne och nu så hade jag tänkt fortsätta med att njuta av denna rast och vi hörs förmodligen senare.
Jag vet inte om jag kommer att göra något videoinlägg idag för jag ska nämligen till en kompis senare, men vi säger iallafall, Bye Bye sålänge!

Kommentarer
Postat av: Norrlänningen

Hej Mr crazy!, Jag som norrlänning funderar över om du någonsin provat köra snöskoter? Om du har vägarna förbi Umeå någon gång kan du få provköra min! Ett självklart påsk-nöje i Norrland!

2012-04-03 @ 01:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0