Nu fasen tänker jag höja tempot

Vart är farten? vart är tempot? Vad är de som behövs för att man ska sälja bra och göra bra ifrån sig på jobbet?
Just nu känns de ganska segt men jag hoppas verkligen att eftermiddagen kommer att bli bättre, de har varit tre halvkassa dagar denna vecka och nu hoppas jag verkligen att de vänder.
Tyvärr så kan jag inte lista ut vad de är som gör mig så slapp men man får helt enkelt slå nävarna i bordet och bara köra, de finns liksom inget annat val.
Jag ska ju absolut inte klaga på dagen, jag har haft ganska bra tempo, iallafall om man gämför med veckans övriga två jobbdagar, men de behövs mer tempo och mera fart.
Nu har jag dessutom vädret blivit lite bättre och man får ju faktiskt mer energi när man ser att de faktiskt lyser lite ute och att de börjar bli varmt.
Efter jobbet idag så har jag inga speciella planer förutom att jag ska försöka orka med träningen ikväll, jag vill även fortsätta att glo på wrestling och sen ska jag försöka lägga mig någorlunda tidigt så att jag är pigg på veckans sista arbetsdag.
Nu har jag rast och jag laddar batterierna inför eftermiddagens arbetspass, och nu fasen tänker jag höja tempot rejält för de är precis vad som krävs, ha de gött, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0