Startat min påskledighet

Tjenare tjenare, nu har jag äntligen startat min påskledighet och de gjorde jag faktiskt redan igår.
Jag startade såklart gårdagen med att arbeta men igår så slutade vi redan kl 12:00 så jag passade på att vara med min älskling i stan.
Direkt efter jobbet så möttes vi i stan och vi började leta efter en restaurang som vi kunde äta på, de tar alltid väldigt lång tid innan man hittar ett ställe att äta på, de tycker jag iallafall.
Medans vi letade så såg jag en rolig påskhare som någon hade gjort, den var faktsikt väldigt lustig så jag tog tillockmed ett kort på den:

 

 

Man får hoppas att ingen eldar upp den, som dem brukar göra med Julbocken i Gävle, men ni måste ju iallafall hålla med om att de är en väldigt fin hare?
Förutom att vi hittade en rolig hare så fortsatte vi såklart att leta efter en restaurang och tillslut så hittade vi ett ställe som vi bestämde oss för att äta på.

 

De fick bli en Italiensk restaurang och de var faktiskt väldigt god mat måste jag säga och dessutom så var servicen otroligt bra.
De var en väldigt trevlig start på denna ledighet och nu så är jag ledig ända fram tills på tisdag och de tycker jag är otroligt skönt.

 

Nu ska jag bara ta de lugnt och ni får ha de så bra, Bye Bye sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0