Trevlig kväll med bio

Ikväll så har de varit en trevlig kväll med bio och trevligt sällskap, som jag berättade innan så var de Kvarteret Skatan reser till Laholm som jag var och tittade på.
Om ni är ute efter en sjukt rolig komedi där de händer en massa saker så är detta helt klart rätt val, jag skrattade mig igenom hela filmen och de var extremt roligt.
Nu är jag iallfall hemma igen och jag hade tänkt lägga mig, men först så ska jag bädda min säng och lägga dem gamla sängkläderna i tvätten.
Kl ringer 07:00 imorgon bitti och då är de dags att ta tag i tvätten och de är ju inte precis lite tvätt direkt.
Att tvätta är ju inte som att åka till jobbet iallafall, mellan passen så kan man ju faktiskt ligga hemma och sova och de är ju inte direkt så att jag kan lägga mig på skrivbordet och sova på rasten när jag jobbar, men de hade förmodligen sätt roligt ut och förmodligen så hade jag fått sparken också.
Men somsagt, jag kan verkligen rekomendera Kvarteret Skatan reser till Laholm, ni som gillar roliga filmer kommer att älska den här.
Godnatt mina kära vänner så hörs vi förmodligen när jag har vaknat sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0