Besluts problem

Jag brukar inte ha svårt med beslut, jag brukar vara bestämt och bestämma mig för saker ganska snabbt. Just nu så är de ju faktiskt så att jag har ändrat mig, tack vare att så många tycker att jag ska göra de. Som jag har skrivit tidigare i bloggen så håller jag på med körkort, jag har även skrivit att jag ska ta körkort med automat växel men nu så har jag ändrat mig.
Folk säger åt mig att jag kommer att ångra mig om jag tar med automat och att de är bättre att jag försöker skaffa körkort med växel.
Nu så har jag bestämt mig för att fortsätta att skämpa på med körkort med växel, jag vet att de kommer ta ti och att de kommer bli dyrt, men sålänge som jag skämpar på så vet jag att jag kommer att klara de.
Jag ska inte vara kvar på samma körskola som tidigare men jag måste ändå försöka få tag i min gamla körlärare för jag måste prata lite med honom.
De finns en körskola som ligger när mitt jobb och jag har bestämt mig för att börja köra där, nu när jag har rast så hade jag tänkt gå bort dit och snacka lite med dem, så jag måste sticka nu, men vi hörs förmodligen senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0