Bloggen fyller snart ett år!

De är ganska skoj att de är så många som besöker bloggen utan att jag skriver något. De händer ganska mycket i mitt liv just nu och de mesta kan jag inte skriva om, ÄN, men de kommer och därför så känns de ganska dött på bloggen nu. Jag får försöka spela in någon video snart, göra något roligt eller helt enkelt bara visa upp mig så ni ser att bloggen fortfarande lever kvar. Nu är de inte långt kvar tills jag har haft bloggen i ett år och jag vet fortfarande inte hur jag ska fira de. Den sjätte september 2011 så startade jag bloggen och mycket har hänt sen dess, bloggen startades ju från början till att inte alls vara "privat" men ju mer tiden gick desto mer så pratade och skrev jag om mig själv. Just nu i bloggen så kan man få reda på ganska mycket om mitt liv och de var nog inte riktigt de som var meningen från början. Även om bloggen blivit mer privat så har den ju inte slutat vara CrAzY och de var ju mitt första mål med bloggen och de står jag fortfarande fast vid. När bloggen väl fyller ett år så vet jag ju inte hur min vardag ser ut, en sak som förmodligen har hänt är ju att jag och min tjej fått lägenhet och de är ju en väldigt stor förändring i mitt liv, efter att man bott med morsan i 21,5 år så ska man äntligen få skaffa eget vilket känns otroligt skönt. Många säger ju åt mig att de blir dyrare att bo själv, men om man gämför med dem kostnaderna som jag betalar idag, med dem som jag kommer betala i framtiden så ser de faktiskt ut som om de tillockmed kommer att bli billigare för mig att flytta hemifrån. Ingenting är spikat eller klart men september 2012 ser ut som den månad som jag och min tjej flyttar ihop. Man har mycket att se framemot, ett årskalas med bloggen och inredning och flyttning till ny lägenhet och desto mer tiden går desto mer roligheter kommer de även att hända i bloggen. Nu startar snart jobbet men ni får ha de helt fantastiskt så hörs vi när vi hörs, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0