Egen lägenhet

En sak som jag inte har skrivit om så mycket, de är att jag och min tjej ska skaffa egen lägenhet. Om de är någon trogen följare på bloggen så vet väll den personen att vi ska flytta, förhoppningsvis snart. Idag så har jag haft intressanta diskussioner med folk som kanske kan fixa en lägenhet åt oss, förhoppningsvis så är vi ganska nära en flytt. Jag tänker inte gå in på mer detaljer om när eller hur allting ska gå till men förmodligen så blir de flytt inom snar framtid och de ser jag fram emot. Ingenting är säkert än och därför så tänker jag inte berätta mer på bloggen förrän jag vet hur de ligger till. Nu börjar de bli ganska sent och imorgon så är de jobb igen, men ni får sova så gott så hörs vi när vi hörs, Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Adam

Roligt :-)Tycker du om att inreda eller det kanske är din tjej som tycker sånt är kul? Det finns billiga och fina saker på myrorna inne göteborg :D

2012-08-21 @ 12:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0