Släppt handbromsen

Nu så har jag tagit de lugnt, varit ledig och bara slappat hela sommaren, man kan säga att handbromsen varit i.
Fast nu så är handbromsen släppt och jobbat har startat och man ska börja skämpa igen, upp tidigt, lägga sig tidigare och dessutom hinna med vardagen mellan arbetet, så som disk, tvätt och träning.
Jag har klarat detta innan och tror inte att de kommer att bli jobbigare eller svårare denna gången.
Har nu jobbat två och en halv dag och jag känner att jag börjar komma igång, jobbet flyter på bra och de kommer de att fortsätta göra också.
De som blir mest påverkat av att jag har mycket att göra, de är bloggen, jag hinner inte spela in lika många videos längre, men man får försöka hinna med de ändå.
Nu så startar snart jobbet igen, men ni får ha de så bra så hörs vi kanske senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0