Äntligen fredag

Hejsan på er, nu är de äntligen fredag och de ska bli fruktansvärt skönt med lite helg, ikväll så har jag tvätt att plocka upp och så har jag disk att diska men sen så kan jag bara ta de lugnt.
Dagen idag har förövrigt varit lugn och bra och nu så har redan halva arbetsdagen gått vilket betyder att de är halva dagen kvar och sedan så kan jag åka hem.
Just nu så har jag ätit mat och jag åt faktiskt inte sushi idag utan de fick bli kyckling spett istället och de var med jordnötssås och de var väldigt gott.
Jag känner mig lite aeg idag men jag tror nog inte att de kommer att bli några problem med att klara av resten av dagen också.
Förutom att fixa med tvätten och diska så har jag andra saker som jag också vill göra när jag kommer hem och de är att spela tv-spel, titta på wrestling och självklart träna, nu när de har gott så bra med träningen dem senaste dagarna så tänker jag inte sluta med de.
Med andra ord så längtar jag hem lite grann nu, men jag kan ju glädjas åt att jag har sålt bra den här veckan och fortfarande så är ju inte denna dagen slut så jagg har ju fortfarande chans att tjäna ännu mer pengar idag.
Dessutom så är ju inte löneperioden slut förrän fredag nästa vecka så jag har en hel vecka till på mig att öka min månadslön.
Jag trivs iallafall fruktansvärt bra på de här jobbet och nu så ska jag fortsätta med att njuta av min rast, ni får ha de så bra, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0