Billyz pizza och pannkakor

Hejsan på er, jag får be så mycket om ursäkt för att jag inte la in någon video igår, jag lovade att jag skulle försöka göra de igår men jag var för trött.
Men jag tänkte att jag kunde skriva lite nu iallafall, dagen idag har varit helt fantastisk, iallafall om man tänker på vädret.
Solen skiner och de börjar bli varmare, jag längtar verkligen till att våren ska börja på riktigt.
Igår så stod de i tidningen att våren kanske skulle börja redan på fredag och de känns helt underbart.
Nu sitter jag på jobbet och jag har precis ätit en Billyz pizza och pannkakor och nu så hade jag tänkt att ta de lite lugnt.
Efter jobbet idag så ska jag sticka iväg till en kompis och glo på wrestling och de är de ända som jag har planerat idag och sedan så ska jag nog försöka lägga mig ganska tidigt, jag vet inte om jag orkar spela in ett videoinlägg ikväll, men vi hörs när vi hörs iallafall, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0