Dem sista passen kvar

Nu så sitter jag återigen på jobbet och nu så har jag rast, halva dagen är avklarad och dem två sista arbetspassen har jag kvar. Jag har precis ätit suchi och nu så känner jag mig super redo för att ringa runt till kunder igen, jag har några viktiga kunder som jag ska ringa och de känna bra. Kl 13:00 så börjar arbetet igen och sen så slutar jag kl 16:00 idag och sen så ska jag hem och ta de lugnt ett litet tag. Senare idag så ska jag till en kompis och glo på wrestling och han ska även bjuda på hamburgare så de ska blig gott, trevligt och roligt. Idag så har jag ju armhävningar på schemat och jag hoppas att jag orkar med att träna idag också men de tror jag inte kommer att bli några problem.
Sen när jag är klar med allt som jag ska göra så borde ju klockan vara såpass mycket att jag ska lägga mig och sova för imorgon så är de ju jobb som gäller igen.
Ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sushi idag igen? Din fisk ;)

2012-02-01 @ 13:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0