Denna eländiga kylan

Nu sitter jag återigen på jobbet och jag har precis ätit.
Det finns nog bara en sak som jag tycker är väldigt jobbigt just nu och de är denna eländiga kylan, jag tycker att de är fruktansvärt kallt ute och jag hoppas att de blir varmare snart.
Jag läste någonstans att de skulle börja bli varmare denna vecka och nu så är de ju redan andra dagen i veckan och jag tycker fortfarande inte att de har börjat bli varmare, kanske kallare istället.
Jag hoppas iallafall att de inte kommer mera snö och så hoppas jag att snön som ligger kommer att försvinna snart, jag längtar till sommaren och värmen för då känns allting mycket bättre och roligare.
Men de finns ju en sak som är bra med att de är lite tid kvar till sommaren och de är ju att jag förmodligen kommer att hinna få ihop mina pengar till körkortet innan sommaren, jag vill skaffa mitt körkort på sommaren för jag tror att de kommer kännas lättare då.
Så jag längtar helt enkelt till sommaren, värmen och ett körkort och när jag väl har fått de så har jag garanterat andra mål i livet att sträva efter, de viktigaste i livet måste ju ändå vara att ha mål, för utan att ha något att sträva efter så kan de ju inte vara speciellt roligt, att längta och sträva och kämpa de är vad livet handlar om.
Nu ska jag fortsätta njuta av min rast och ni får ha en fortsatt trevlig dag, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0