Helg nu!

Nu är de helg, men de betyder förstås inte att man bara kan lata sig och ta de lugnt, man har ju en hel del disk att ta tag i och sen så måste man säkert fixa med andra saker också.
Just nu så orkar jag faktiskt inte ta tag i något, utan jag tänker faktiskt lata mig ett tag till, med tv-spels spelande och lite tv tittande hade jag tänkt.
De är ganska skönt att de är lite sol ute, men de är nog bara genom köksfönstet som de känns skönt, jag tror nog att de är ganska kallt ute, men idag så vet jag inte om jag behöver ta mig ut, jag behöver nog handla lite kanske.

 

Nu när de är helg så kan man ju faktiskt baka något, jag funderar faktiskt på att göra egen glass, jag gjorde de för ganska längesedan och de blev faktiskt väldigt gott, jag kommer blandannat ihåg att jag hade kanel i den. Jag vet att receptet ska ligga i köket någon stans men jag vet inte var, men jag tror faktiskt att jag ska baka idag.

 

Frågan är bara om jag orkar ta mig ut och handla, jag vet att jag behöver mjölk och bröd, men sen så vet jag inte mer vad jag ska handla, jag får nog kolla runt i köket och skriva upp en inköpslista sen, men först ska jag spela lite tv spel hade jag tänkt.

 

Ni får ha de så bra så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0