Lite variation

Goddagens, nu så sitter jag här på jobbet och har rast och jag har precis ätit en sallad med räkor, musslor och annat gott i. Jag sa ju imorse att jag skulle äta sushi idag också men jag kom på att de är bättre med lite variation. Dagen idag har gott ganska fort hittils och jag hoppas att slutet av dagen kommer att gå minst lika snabbt. Jag har snackat med en hel del folk men jag har ju inte direkt haft någon bra deal, men jag hoppas att de såklart blir bättre nu i slutet av arbetsdagen. Jag har fortfarande några kunder som jag ska ringa som jag har snackat med innan och sen så får jag även ringa till en massa nya människor men jag hoppas såklart att dem nappar på mina förslag och erbjudanden.
Jag har även börjat köra hårt med träningen igen, jag hoppas såklart att jag även ska orka träna ikväll igen. Igår så tränade jag och de blev armhävningar och sedan så var jag även hos en vän och tittade på wrestling. Ikväll så har jag inga speciella planer utan jag ska nog bara äta något gott och sedan lägga mig för att vara pigg den sista arbetsdagen den här veckan. De är väldigt skönt när veckan går fort och snart så är de helg igen, helt underbart, men nu så ska jag sitta och njuta av min rast fram till 13:00, vi hörs, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0