Vad händer!?

Jag väntar på vår och sedan självklart sommaren, jag hoppades på att vintern skulle vara över snart och att de skulle börja bli varmare.
Jag trodde faktiskt inte att de skulle börja snöa såhär mycket eftersom de inte ens snöade på julafton, vi hade ju faktsikt en grön jul.
Men nu så har de börjat snöa och vara kallt och jävligt och jag längtar verkligen till sommaren nu, idag är de sista dagen på denna vecka och jag hoppas att de börjar bli varmare nästa vecka så att snön försvinner någon gång!

 

När de gäller mitt sparande av pengar så går de som de brukar, jag får ihop pengar varje månad och eftersom jag nu har ett jobb som jag går till från måndag till fredag varje vecka så har jag ju inte direkt några problem med att få ihop pengar. Mitt mål just nu är att jag ska få ihop tillräckligt med pengar till sommaren så att jag kan skaffa mitt körkort och jag både tror och hoppas att de ska gå.
Men jag måste nog börja spara lite mer varje månad om jag ska hinna, men jag tror faktiskt att jag ska klara av de.
Eftersom jag ska vara borta på intensivkurs i ungefär två veckor så måste jag ju dessutom ha pengar till hyra, mat och annat som jag behöver den månaden så jag måste ju ha mer pengar, utöver körkorts pengarna.

 

Denna vecka har varit en bra vecka och denna dag kommer snart att ta slut för jag ska inte vara uppe jätte länge idag, man måste ju planera sina dagar nu när man har jobb att sköta, lägga sig ganska tidigt, gå upp gansla tidigt och sedan sticka iväg och jobba.
Men en sista sak ska jag iallafall göra innan jag lägger mig och de är att äta mat, först äta och sedan sova.

 

Ni får ha en trevlig kväll och natt så hörs vi imorgon, Godnatt och Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0