90 min kvar!

Hejsan på er, nu är snart denna arbetsvecka klar, bara 90 min kvar. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på under helgen, förutom att ta de lugnt då förstås.
Men somsagt jag har inga planer och jag behöver nog inga planer heller, lite träning vill jag ägna mig åt iallafall för de behöver jag.
Har suttit hela dagen och snackat i telefon, inte speciellt konstigt kanske eftersom jag jobbar som telefonförsäljare.
Dagen går ganska fort när man har mycket att göra och när man sitter och snackar hela tiden så har man mycket att göra.
Eftersom jag inte ska upp tidigt imorgon så behöver jag ju inte lägga mig speciellt tidigt ikväll heller utan jag ska nog äta något gott, sitta uppe lite längre och glo på wrestling för de var längesedan jag gjorde de.
Men nu så ska jag iallafall jobba i en och en halv timme till och sedan så ska jag hem, vi hörs kanske senare, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0