Äntligen helg!

Nu så har jag gjort klart min första vecka på mitt nya jobb och de känns helt fantastiskt, jag har ju fortfarande en helt del kvar att lära, men jag har fått beröm på mitt arbete iallafall.
Nu så är de iallafall äntligen helg och de ska bli skönt att vila ut, men jag har faktiskt fått "läxa" ifrån jobbet, de är en bok som jag ska läsa och jag tycker faktiskt att den verkar intressant:

 

 

Den handlar om olika sätt att sälja och jag har hört att den både är lätt läst och väldigt bra att läsa, egentligen så ville jag ha den boken direkt när jag började här men dem tyckte att jag skulle komma in i arbetet först.

 

Klockan är ju bara lite över 08:00 nu men eftersom jag la mig ganska tidigt igår så vaknar man ju även ganska tidigt, jag var såpass trött när jag kom hem igår att jag inte ens orkade träna, jag åt lite och sedan så gick jag och la mig.

 

Dagens planer lyder såhär, jag ska läsa boken som jag fick från jobbet och jag ska iväg och handla senare. Jag har även tagit en titt ut genom fönstret och jag ser att de är snö ute, jag har ju läst i tidningen att de ska bli snöstorm och de tycker jag inte låter speciellt trevligt, men de ser ju inte ut att vara speciellt mycket snö så jag tror faktiskt inte att de kommer att bli någon snöstorm, de kanske kommer att blåsa lite.
Oavsett vädret så måste jag ta mig ut och handla idag och sen så vill jag nog bara ta de lugnt och vila min hjärna inför nästa veckas arbete.

 

Till skillnad från mina tidigare arbeten så är ju detta jobbet inte fysiskt tungt utan psykiskt tungt och de krävs att man är på hugget hela tiden och att man kan snacka bra, babbla är jag ju iförsej van vid, men i dem flesta fall så bestämmer jag ju själv vad jag ska snacka om men här så gäller de att sälja in en produkt och då är de ju viktigt att man vet vad man snackar om.

 

Ne nu har jag nog ingenting mer att skriva, men jag kanske lägger in ett video inlägg senare om jag har tid och lust, Bye Bye sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0