De nya året!

Hejsan på er, jag hoppas ni hade ett super trevligt nyår med mycket skratt och trevfligt sällskap.
Själv så hade jag ett väldigt trevligt nyår och jag hade ju även några nyårslöften och jag tänkte att jag skulle skriva lite mera om dem nu!

 

Träna mera: Detta nyårslöftet började jag ju med redan innan nyår och jag vill verkligen fortsätta med de, träning är både nyttigt och dessutom så behöver man ju vara vältränad om man vill bli brandman, som jag vill.

 

Spara mer pengar till körkort: Jag har hållt på att spara pengar ett tag till och de kan ju inte bli jobbigare i framtiden så de ska jag fortsätta göra. Jag måste ju ha ett körkort om jag vill plugga till brandman så de ända som gäller är att fortsätta skämpa på.

 

Fortsätta med bloggen: De nyårslöftet som berör er mest är väll ändå att jag ska fortsätta med bloggen, jag tycker den är helt fantastisk och att skriva av sig ibland känns faktiskt väldigt bra och dessutom så gör jag en massa roliga grejer och då kan jag lika filma de och lägga upp på bloggen.

 

De där var alltså mina nyårslöften, jag filmade även lite under nyår och jag tänkte att jag kunde lägga upp lite från de, fast de får bli lite senare och då passar jag nog på att babbla lite också, ha en trevlig fortsättning så hörs vi, Bye Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0